HTML

Időkút

Éld úgy a mindennapjaidat, hogy megalapozd a hátralévőket. Mert az igazi szabadságot az jelenti, amikor azt kezdesz a szabadidőddel, amit te szeretnél. Ehhez nem jómód, hanem függetlenség kell. Élj a szabadidőddel, hogy éld a szabadidőd! Lássuk, mi a helyzet a te időddel?

Friss topikok

Linkblog

2009.03.28. 22:20 blueskrisz

A nagy ajándék

 

Nagy ajándékot kaptam!

Még sosem kaptam ajándékot olyan helyről, ahol én dolgozom.
Úgy látszik, elérkezett az idő, hogy megtapasztaljam, milyen is!

Itt láthatod, nem viccelek, ez az oldal az!

Eddig is felfogtam, ugyanis ez egy nyereményhez hasonlító ajándék, amiért le kellett tennem valamit az asztalra hónapokkal ezelőtt-igaz, nem komoly munkát vártak el (akkor nem lenne ajándék!): a lényeg a gyors döntőképességemen múlott. Így nem maradtam le semmiről.
Azóta készülök több módon erre az időszakra, amikor végre élhetek a nyereményemmel. Mégsem éreztem át, csak most, amikor valóságosan a kezemben van, s hihetetlen módon érzem magam a napokban.

Ez elkpesztő!

Fantasztikus!

Már alakítom az új weboldalamat. Ezt a professzionális oldalt kaptam ajándékba, egy egész évre, teljesen ingyen. Sokan el sem tudjátok, vagy el sem meritek képzelni, milyen lehet, s merre, hová vihet, ha egy ilyen helyen dolgozol, saját magadért!

Csak, hogy beleláss, milyen!

Ez az egyik vetülete annak a szabadságnak, amikor nem "robotosnak" adom el magamat, mint a régi munkahelyeimen. Amikor a munkaadóm kötelezett munkaidőre, a munkavégzés formájára, túlórákra, plusszmunkákra, és mindezt egy általa megszabott , sehogyan sem lépést tartó munkabérért.
Ajándékról pedig még hallani sem hallottam sosem.
Nemhogy olyasmiről, ami az én előrelépésemet, az én személyes sikereimet szolgálja.

Itt pedig most kézzel fogható, hogy arra tanítanak, és nevelnek, hogyan tudnék én is segíteni teneked, hogy akár te is sikeres légy, és előreléphess. Azért, hogy végre valóban oda tarts, ahová készülsz. Ez egy módszer, hogy az lehess, ami csak akarsz!

Tekintsd meg, és élj a lehetőségeiddel!

Kérdéseiddel ott is, és akár itt is megkereshetsz, szívesen állok rendelkezésedre!

Váljék egészségedre!

Íme! nézd meg!

 

Szólj hozzá!

Címkék: weboldal üzlet egészség ajándék módszer profizmus online tapasztalat


A bejegyzés trackback címe:

https://idokut.blog.hu/api/trackback/id/tr121032094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása